Direktlänk till inlägg 25 september 2009

Jag stod nästan naken på scen inför hundratals människor!

Av Daniel Holmén - 25 september 2009 02:14

Vi såg Chers show på Caesar's Palace, och vi var rörande överens om att det var lite "sådär". Alltså visst, hon är klockren live, är jättesnygg och sjunger förvånande rent, men för det första var det på tok för många klädombytesnummer för en såpass kort show. För det andra är i alla fall jag lite trött på hennes låtar nu, vi kan liksom "If I Could Turn Back Time" nu... Vi blev i alla fall förvånade över storleken på The Colosseum, det var inte alls så stort som man fått för sig när man sett det på TV. Vi satt högst upp och längst bak, men såg ändå väldigt bra och hon kändes inte så långt bort som hon skulle gjort i Globen.


Efter showen gick vi till den enda gayklubben som ligger på Las Vegas Blvd, "Krave". Vi drinkade och dansade tills en stripptävling utlystes, och Rebecca fullkomligt FLÖG på konferencieren och anmälde MIG! Jag tvekade först men med såpass mycket vodka i blodet så var jag tillräckligt kaxig för att delta. Vi som skulle vara med samlades bakom scenen och umgicks ett tag, innan tävlingen satte igång. Det fanns ingen återvändo, mitt namn ropades upp och jag gled ut på scenen, började dansa och kastade av mig kläderna. Ganska overklig känsla (som allt annat i Vegas) men jag kan bjuda såpass mycket på mig själv att det faktiskt var väldigt roligt. Jag var den näst sista tävlande, och när juryn skulle bedöma mig var det en av dem som lät entusiastisk och sa att jag hade "the best moves yet". Efter mig gick dock värsta muskelhunken upp på scen och stal hela showen, så nån segerchampagne blev det aldrig. Rebecca filmade eländet och jag har sett filmen EN gång. Jag kommer aldrig att se den igen och den kommer aldrig att se dagens ljus, det kan jag lova er. Aldrig har väl en röv fladdrat så hysteriskt under ett par illa sittande kalsonger. Men roligt var det, och jag ångrar ingenting!

 
 
Ingen bild

Pörris

25 september 2009 11:21

Och hur kontaktar man den här Rebecca, som har tillgång till filmen i fråga? :).

 
Ingen bild

Syrran

25 september 2009 11:26

Asså!!!!! Du är helt galen!!! Gud vad roligt! Jag trodde i och för sig att din bakdel var ganska fast:)

 
Ingen bild

Måjjs

27 september 2009 13:18

Aaahahahaha shit vad roligt!

 
Gitte

Gitte

4 oktober 2009 20:39

*fnittrar förtjust!*

http://www.bortbytingen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Daniel Holmén - 12 mars 2010 08:51

Det händer om och om igen, flera gånger om året, och därför slutar man aldrig att förvånas över hur urholkat dumma en del politiker verkar vara. Om man har ett yrke som man vet bevakas hårt av press, hur vågar man då fuska och bryta mot både regler, ...

Av Daniel Holmén - 11 mars 2010 10:49


Är det inte dags att någon sätter sig ner med Uma Thurman och frågar hur det egentligen står till? I början av sin karriär plockades hon fram av Quentin Tarantino och fick således förmånen att medverka i en av 90-talets mest berömda kultklassiker; "P...

Av Daniel Holmén - 10 mars 2010 17:29

Jag förstår inte det här med Cheryl Cole's "Fight For This Love". De första gångerna jag hörde den var på VH1, en musikvideo som lät som något Kim Wilde kunde ha gjort 1993 (lät ungefär som "If I Can't Have You"). Uråldrigt discosound som drev mig ti...

Av Daniel Holmén - 10 mars 2010 11:21

Jag har en hatkärlek till att blogga. Ibland och emellanåt kan jag verkligen känna hur mycket jag vill uttrycka mig om något, berätta om något, redogöra för något - hur mycket jag faktiskt har något på hjärtat. Samtidigt kan jag känna en fasa, en ovi...

Av Daniel Holmén - 30 oktober 2009 08:49

Jag har varit SÄMST på att blogga den senaste månaden, jag vet. Jag har väl inte haft något att säga, jag vet inte. Men idag hann jag bli irriterad två gånger innan jag ens kommit till jobbet, och då måste jag ju naturligtvis frå berätta! För det för...

Ovido - Quiz & Flashcards