Alla inlägg den 25 september 2009

Av Daniel Holmén - 25 september 2009 02:14

Vi såg Chers show på Caesar's Palace, och vi var rörande överens om att det var lite "sådär". Alltså visst, hon är klockren live, är jättesnygg och sjunger förvånande rent, men för det första var det på tok för många klädombytesnummer för en såpass kort show. För det andra är i alla fall jag lite trött på hennes låtar nu, vi kan liksom "If I Could Turn Back Time" nu... Vi blev i alla fall förvånade över storleken på The Colosseum, det var inte alls så stort som man fått för sig när man sett det på TV. Vi satt högst upp och längst bak, men såg ändå väldigt bra och hon kändes inte så långt bort som hon skulle gjort i Globen.


Efter showen gick vi till den enda gayklubben som ligger på Las Vegas Blvd, "Krave". Vi drinkade och dansade tills en stripptävling utlystes, och Rebecca fullkomligt FLÖG på konferencieren och anmälde MIG! Jag tvekade först men med såpass mycket vodka i blodet så var jag tillräckligt kaxig för att delta. Vi som skulle vara med samlades bakom scenen och umgicks ett tag, innan tävlingen satte igång. Det fanns ingen återvändo, mitt namn ropades upp och jag gled ut på scenen, började dansa och kastade av mig kläderna. Ganska overklig känsla (som allt annat i Vegas) men jag kan bjuda såpass mycket på mig själv att det faktiskt var väldigt roligt. Jag var den näst sista tävlande, och när juryn skulle bedöma mig var det en av dem som lät entusiastisk och sa att jag hade "the best moves yet". Efter mig gick dock värsta muskelhunken upp på scen och stal hela showen, så nån segerchampagne blev det aldrig. Rebecca filmade eländet och jag har sett filmen EN gång. Jag kommer aldrig att se den igen och den kommer aldrig att se dagens ljus, det kan jag lova er. Aldrig har väl en röv fladdrat så hysteriskt under ett par illa sittande kalsonger. Men roligt var det, och jag ångrar ingenting!

Ovido - Quiz & Flashcards