Alla inlägg den 30 september 2009

Av Daniel Holmén - 30 september 2009 22:17

Jag har varit hemma sedan igår morse. Igår tog jag tag i saker, tvättade, plockade, städade och betalade räkningar innan jag däckade i soffan vid 16:30. Sen sov jag till kl 06:00 i morse, därmed har jag inte varit särskilt trött på jobbet idag. Kvällen spenderades tillsammans med Fredrik. Vi åt tapas på Barcelona och drack vin på Torget, och jag har alltså hittills inte haft tid att fylla kylen sedan jag kom hem. Jag får väl svälta ihjäl, medan jag samtidigt har stora förväntningar och förhoppningar på hösten 2009. Det är nypremiär för mitt liv, en ny fas har inletts och jag har massor av planer för att se till att den här hösten blir den bästa någonsin! Vi inleder väl med en re-union tillsammans med högstadiet på Grand Hotel i Falkenberg nästa helg! Jag måste boka en bil för att köra ner, eftersom en SJ-biljett går lös på närmare 3000:-. Har de ingen skam i kroppen på den där institutionen?

Ovido - Quiz & Flashcards